SIKÇA SORULAN SORULAR

  • Sipariş Süreci

    1. Nasıl Sipariş verebilirim?

    Alışveriş yapmak istediğiniz ürün / ürünleri sepetinize ekleyiniz. İsterseniz üye olarak, isterseniz üye olmadan devam edebilirsiniz.

    İncelediğiniz ürünü sepetinize ekleyiniz.

    “Sepetim” sayfasında ürün bilgilerinizi kontrol ediniz. Değişiklik yapmak istediğiniz alanlar varsa güncelleyiniz.

    Ödeme yapmak için “SATIN AL” butonuna basınız.

    Teslimat ve fatura adresinizi seçiniz. “Yeni Adres Ekle” seçeneği ile farklı bir teslimat adresi girebilirsiniz.

    “Kargo teslim adresi, fatura adresi ile aynı.” seçeneğini tıkladığınızda, teslimat adresinize fatura kesilecektir.

    Farklı bir adres ve kişiye/kuruma fatura kesilecek ise; tiki kaldırmanız gerekmektedir. Bu durumda yeni adres bilgilerini ekleyebilirsiniz.

    Siparişi tamamla butonuna basarak “Ödeme” sayfasına gelerek ödeme tipini seçiniz.

    “Mesafeli Satış” ve “Ön Bilgilendirme” kabul sözleşmelerini onayladıktan sonra “SİPARİŞİ TAMAMLA” seçeneği ile siparişinizi sonlanlandırınız.

    2. Siparişim hakkında nasıl bilgi alabilirim?

    Siparişinizin durumuna “Hesabım” menüsünden “Siparişlerim” sayfasından öğrenebilirsiniz.

    3. Oluşturduğum siparişe yeni ürün ekleyebilir miyim?

    Onaylayıp satın aldığınız siparişinize yeni bir ürün ekleyemezsiniz. Ancak yeni bir sipariş oluşturup aynı kargo içerisinde ulaşması gerektiğini bildirebilirsiniz.

    4. Yurtdışından sipariş verebilir miyim?

    Şimdilik yurtdışındaki müşterilerimize hizmet veremiyoruz.

    5. Hediye çeki ve/veya hediye kartını siparişimde nasıl kullanabilirim?

    Hediye çekinizi kullanmak için, sepet sayfasına geldiğinizde, “Hediye Çeki” bölümüne kodu yazıp ekle butonuna basınız ve ilgili hediye çekinizi aktif ediniz. Eğer üyeliğinize ait hediye çeki varsa ekle butonuna bastığınızda daha önce mail adresinize tanımlanmış hediye çeki varsa ekrana gelecektir. Sepet tutarınız, hediye çekinden büyük ise, kalan tutarı istediğiniz ödeme tipi ile tamamlayabilirsiniz.

    6. Ödeme yöntemleri nelerdir?

    İnternet sitemiz üzerinden yaptığınız alışverişlerde Kredi Kartı / Banka Kartı veya Havale/EFT yöntemini tercih edebilirsiniz. Tüm ödeme yöntemlerimizde güvenli ödeme esastır. Güvenle alışveriş yapabilirsiniz.

    7. Sipariş oluştururken T.C. Kimlik Numaramı vermek zorunda mıyım?

    Satın alma işlemi yapıldığında adınıza bir fatura kesiyoruz. Bu faturanın şahsınıza kesilebilmesi ve vergi yükümlülüğümüzü tamamlayabilmemiz için vatandaşlık numaranıza ihtiyacımız var.
    Bu yasal bir zorunluluk olduğu için vatandaşlık numaranız talep edilmektedir. Gizlilik Sözleşmemizde de belirttiğimiz gibi bu bilgi 3. kişilerle paylaşılmamaktadır.

  • İptal / İade Süreci

    1. İade politikamız nedir?

    Satın almak istediğiniz kitaplar için, internet sitemizde “Tadımlık PDF” seçeneği bulunmaktadır. Satın alma sürecinde iradenizi olumlu yönde etkileyecek objektiflik ile kitabın konusuna, temasına, örnek sayfalarına ve boyutu hakkında bilgilerine erişebilirsiniz.

    • Satın almış olduğunuz ürün eğer tarafınıza ulaşmadıysa, ürün hasarlı veya deforme ise iade edebilirsiniz.

    • Bu şartlar sağlandığında ürün elinize ulaştıktan 14 gün sonra iade işleminin yapılması gerekmektedir.

    • Satın almış olduğunuz ürün hasarlı veya eksik sayfalı değilse “Cayma Hakkı Kullanılamayacak Ürünler” kapsamında kitapları iade edemezsiniz.

    • Kitap dışındaki satın aldığınız ürünlerin;

    - Kullanılmamış

    - Ambalajı açılmamış

    - Bozulmamış olması dahilinde iade talep edebilirsiniz.

    • Satın almış olduğunuz ürün eğer kargo şirketi tarafından size ulaştırılmadıysa iade işlemini bizimle iletişime geçerek sağlayabilirsiniz.

    2. Siparişimi nasıl iptal edebilirim?

    Siparişiniz henüz kargoya verilmediyse siparişinizi iptal edebilirsiniz. Bunun için “Hesabım” sayfasının “Destek” bölümünden “Sipariş İptal” başlığını seçiniz. İlgili alanları doldurarak “Gönder” butonuna basınız.

    3. Siparişimde yer alan bir veya birkaç ürünü iptal edebilir miyim?

    Ne yazık ki sipariş içerisinden belirli ürünleri iptal edemezsiniz. Eğer siparişiniz kargoya verilmediyse siparişin tamamını iptal edip, yeniden sipariş oluşturabilirsiniz.

    4. Havale ile oluşturduğum ve henüz onaylanmayan siparişimi iptal edebilir miyim?

    Ödeme yöntemi olarak Havale/EFT yöntemini seçtiğiniz siparişiniz onaylanması için 3 iş günü içerisinde ödeme yapmanız gerekmektedir. Eğer ödeme yapmadıysanız siparişiniz onaylanmaz ve otomatik olarak iptal edilir.

    5. İptal ettiğim siparişimde hediye kartı kullandıysam, iptal edilen tutar kartıma yüklenir mi?

    Evet, kartınıza iade edilen tutar yeniden eklenecektir.

    6. İptal ettiğim siparişte kullandığım hediye çekimi tekrar aktif hale getirebilir miyim?

    Hediye çekleri tek kullanımlıktır. İptal ettiğiniz siparişinizde hediye çeki kullanıldı ise tekrar aktif hale getirilmesini talep edebilirsiniz. “Hesabım” sayfasının “Destek” bölümünden “Konu Başlığını “Kampanya ve Hediye Çekleri ile İlgili Sorularınız”” olarak seçiniz. İlgili alanları doldurarak “Gönder” tuşuna basınız. Talebiniz incelenerek geri iade işleminiz yapılacaktır.

    7. İptal talep etmek istediğim ürün/ürünler kargoya verilmiş ise ne yapabilirim?

    Siparişiniz kargoya verilmiş ise iptal işlemi sağlanamamaktadır. Bu durumda siparişinizin sevkiyattan çekilmesini talep edebilir veya paket size geldiğinde açmadan direk iadesini isteyebilirsiniz.
     

  • Kargo/Teslimat Süreci

    1. Siparişim kaç günde teslim edilir? Teslimat seçenekleriniz nelerdir?

    Saat 13.00’a kadar verilen siparişleriniz aynı gün kargoya verilir. 13.00’dan sonra gelen siparişler ertesi gün kargoya teslim edilir. Kargoya verilen ürünler belirttiğiniz adrese teslim edilir. Kargonun yoğunluk durumuna göre 2-4 iş günü içerisinde teslimatınız gerçekleşir.

    2. Teslimat adresini ve/veya alıcı isimlerini değiştirebilir miyim?

    Siparişiniz kargoya verilmediyse henüz fatura kesilmemiştir. Bu aşamada teslimat adresinizi ve alıcı isimlerini değiştirebilirsiniz.

    3. Teslimat/Kargo ücreti var mı?

    500 TL ve üzeri alışverişlerinizde teslimat/kargo ücretsizdir. 500 TL tutarının altındaki siparişlerinizde teslimat ücreti 70 TL’dir.

    4. Hangi kargo firması ile çalışıyoruz?

    HepsiJet ile çalışıyoruz.

    HepsiJet Müşteri Hizmetlerine ulaşmak için 0850 558 0 333 telefon numarasını kullanabilirsiniz.

  • Hizmet/Yardım Süreci

    1. Ürün, hasarlı, kırık bir şekilde ulaştı ise ne yapabilirim?

    “Hasar Tespit Tutanağı” ile bunu belgelemeniz durumunda ürününüz yenisi ile değiştirilmektedir.

    2. “Hasar Tespit Tutanağı” nedir?

    Tarafınıza ulaşan paketleri kontrol ederek teslim almanız gerekmektedir. Paket içinden çıkan hasarlı, kırık ürün/ürünler durumunda; kargo elemanının şahitliğinde bu durumu tutanağa geçirmelisiniz. Teslim aldığınız paketin tarafınıza kırık, hasarlı ulaştığı hususunu tutanakta mutlaka belirtilerek sizin tarafınızdan ve kargo elemanı tarafından imzalanması gerekmektedir.

    3. Aldığım ürün kusurlu/arızalı/bozuk değil ancak yine de farklı bir ürünle değiştirmek istiyorum. Değişimi nasıl yapabilirim?

    Satın aldığınız ürün/ürünler kusurlu/arızalı/bozuk değilse sitedeki başka bir ürün ile değişimi maalesef yapılamamaktadır.

    4. “Cayma Hakkı Kullanılamayacak Ürünler” nedir? Bu kapsama giren ürünler hangileridir?

    Niteliği itibarıyla iade edilemeyecek mal/hizmetler, hızla bozulan ve son kullanma tarihi geçen mal/hizmetler, tek kullanımlık mal/hizmetler, kopyalanabilir her türlü yazılım ve programlardır. Taraflarca aksi kararlaştırılmadıkça, tüketici aşağıdaki sözleşmelerde cayma hakkını kullanamaz:

    a) Fiyatı finansal piyasalardaki dalgalanmalara bağlı olarak değişen ve satıcı veya sağlayıcının kontrolünde olmayan mal veya hizmetlere ilişkin sözleşmeler.

    b) Tüketicinin istekleri veya kişisel ihtiyaçları doğrultusunda hazırlanan mallara ilişkin sözleşmeler.

    c) Çabuk bozulabilen veya son kullanma tarihi geçebilecek malların teslimine ilişkin sözleşmeler.

    ç) Tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış olan mallardan iadesi sağlık ve hijyen açısından uygun olmayanların teslimine ilişkin sözleşmeler.

    d) Tesliminden sonra başka ürünlerle karışan ve doğası gereği ayrıştırılması mümkün olmayan mallara ilişkin sözleşmeler.

    e) Malın tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış olması halinde maddi ortamda sunulan kitap, dijital içerik ve bilgisayar sarf malzemelerine ilişkin sözleşmeler.

    f) Abonelik sözleşmesi kapsamında sağlananlar dışında, gazete ve dergi gibi süreli yayınların teslimine ilişkin sözleşmeler.

    g) Belirli bir tarihte veya dönemde yapılması gereken, konaklama, eşya taşıma, araba kiralama, yiyecek-içecek tedariki ve eğlence veya dinlenme amacıyla yapılan boş zamanın değerlendirilmesine ilişkin sözleşmeler.

    ğ) Elektronik ortamda anında ifa edilen hizmetler veya tüketiciye anında teslim edilen gayrimaddi mallara ilişkin sözleşmeler.

    h) Cayma hakkı süresi sona ermeden önce, tüketicinin onayı ile ifasına başlanan hizmetlere ilişkin sözleşmeler

    Kampanya kapsamında satılan ürünler hiçbir suretle iade alınmamaktadır.

    5. Sipariş verdiğim ürünlerin tamamı paketin içinden çıkmadı. Ne yapmalıyım?

    Öncelikle;

    Faturanızdaki ürünlerle paketin içinden çıkan ürünleri kontrol edin. Siparişiniz parçalı/kısmen gönderildi ise; Faturada/irsaliyede yer alan ürünlerle paketiniz içinden çıkan ürünler aynı olacaktır. Ayrıca faturanızın/irsaliyenizin hemen alt tarafında “*Siparişinize ait diğer ürün(ler) tedarik sürecindedir.” şeklinde bilgi yer aldığını göreceksiniz. Bu durumda tarafınıza gelen paketi kabul edebilirsiniz. Faturanızda/ irsaliyenizde yer alan ürünlerin tamamı paketiniz içinden çıkmadı ise; durumu kargo elemanının şahitliğinde tutanağa geçirmelisiniz ve ilgili tutanağı [email protected] mail adresine göndermeniz halinde mesajınız tarafımıza ulaştığında ürününüz/ürünleriniz tarafınıza sevk edilecek aksi halde bedel iadesi sağlanacaktır.

    Bunların dışında bir sorunuz var ise;
    Sıkça sorulan sorular arasında yer almayan soru, görüş ve önerileriniz için [email protected] adresine mail atarak veya 0212 912 32 86 numaralı telefondan arayarak bizlere ulaşabilirsiniz.

cultureSettings.RegionId: 0 cultureSettings.LanguageCode: TR
// Whatsapp logo WhatsApp
Çerez Kullanımı

İnternet sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz ve internet sitemize yapacağınız ziyaretleri kişiselleştirebilmek için çerezlerden faydalanıyoruz. Dilediğiniz halde çerez ayarlarınızı değiştirebilirsiniz. Detayli bilgi için lütfen tıklayınız.